Hetaste

Nu tänkte jag producera en riktigt dumdryg och ytlig bolgg. Jag ska toppa de 3 hetaste holywood-killarna.

3e plats - Jude Law

Vem kan motstå de ögonen och de manliga kindbenen!? Jude Law är klart den mest bortglömda snyggingen och fötjänar mycket mer skrikande tonårstjejer än han har! Mer Jude Law på bioduken tack! Och gärna i en bra film, det har han inte haft många av, stackarn...






2a plats - Adam Brody

Inte direkt manlig men så söt att man nästan kan se ett par minuter av OC. Lever fullständigt ut den serieälskande, nördiga killen och jag hoppas mot bättre vetande att han vore sin karaktär och inte en seriös skådespelare. Hoppas få se honom i en riktigt film snart!





1a plats - Johnny Depp

Jag veeet att det är löjligt och jag veeet att den här mannen kan vara ful som stryk, men vem kan motstå honom som Captain Jack Sparrow!? Det går helt enkelt inte, det gör inte det! Vetenskapligt bevisat. Som pirat är Johnny Depp den utan tvekan snyggast genom tiderna på en filmduk!





Har ni upptäckt det genomgående temat på männen? Skäggstubb. De har alla skäggstubb, även om Depps är i grövsta laget. Det för mig osökt att tänka på min kära pojkvän. Han har nämligen blivit uttagen i fadderiet för sitt program och kommer ha hand om nästa års nollor på linköpings universitet. Haken? Jo, männen i fadderiet har rak -och klippningsförbud fram till slutet av augusti i år! Och tro mig, jockes så kallade skäggväxt, den är inte charmig. Och hans hår sen!? Det är hur mycket som helst. Jag inbillar mig att det kanske inte skulle bli så farligt, vem vet det kanske fanns en Johnny Depp i honom? I så fall, är det lååångt kvar... Så tro mig, kärleken är INTE blind, men vad ska man göra?



Kommentarer
Postat av: jocken

tss den är ju hur charmig som helst:D du är lite konstig du =) och får nog inte mkt längre hår än förra sommarn, haha

2008-02-10 @ 19:35:02
Postat av: Josephine

Mmmmmums! johnny depp! ;p

Postat av: Lovisa

Åhh, du fick med tre förbaskat heta grabbar! :D

2008-02-11 @ 22:35:42
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: malinb

jag kan inte på något sätt kritisera ditt val av killarna. MUMS!

2008-03-25 @ 20:58:47
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback