Melodifestivalen - Deltävling 1

Som vanligt röstar svenska folket fel! Krister Sjögren, come on!? Mamma och jag funderade på hur många gamla senila tanter det måste finnas vid liv i Sverige. Överväger om Sveriges långe medellivslängd verkligen är något positivt..

Amy Dimond måste ha gjort sin bästa låt i sin karriär, har avskytt allt annat hon gjort. Jag inser att hon är otroligt begåvad, bara 15 år och allt det där men det är ju inte hennes fel att låtarna hon sjungit varit värdelösa?! Heja Amy!

Tyvärr blev det inte som jag ville, den bästa låten var ju Thats Love med Zlatan-look-aliken som åkta ur innan andra omröstningen. Ni vet han som hade lite av Andreas Jonson-stuket, fast bättre fetrsom jag aldrig gillat Andreas Jonson... Men han är okänd och låten tilltalar en viss typ av människor. Det stora fiaskot var ju hur Velvet kunde åka ut! Vad hände där egentligen!? Det var ju faktsikt en låt som kunnat li radioaktuell utan att ha melodifestivalen som boostare. Kan ni tänka er Krister Sjögren på RIXFM inom den närmaste framtiden? Skulle inte tro det...

Men de kan alla slänga sig i väggen för igår fanns det bara en stjärna på scen. Och det var Björn Gustavsson!




Kommentarer
Postat av: jocken

Hejje björne, han äger!

2008-02-10 @ 19:36:58
Postat av: jocken

efter att nu ha sett deltävlingen måste jag kritisera ditt tal om velvet, tyckte inte alls den låten var särskilt underhållande, håller dock med om att den var klart bättre än krister sjögren.

2008-02-12 @ 00:28:51
Postat av: Pelto!

jag, trogen icke tittare som man är, såg inte detta förskräckliga påhit utan skrattade bara lite åt Björta:P:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback